RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monthly Treat: Paleta NYX Champagne & Caviar

Hey girls!
Revin dupa o pauza mai lunga cu postarea la care ma gandesc de la sfarsitul lunii trecute. :)
In mod normal rasfatul meu lunar nu trece de 30 de lei, dar avand in vedere ca peste cateva saptamani sarbatorim Pastele m-am gandit ca Iepurasul nu s-ar supara sa contrubuie si el. :)

De foarte mult timp visez la paleta Champagne & Caviar de la NYX si cand am vazut ca se gaseste la myashop am zis ca trebuie sa fie a mea.
Sa-mi tineti pumnii sa si reusesc sa o am. :)


Voi ce va doriti de la Iepurasul de Paste?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

claudia_mami said...

cu siguranta va fi a ta daca iti doresti ceva asa de frumos .

Maddy said...

@claudia_mami: Let's hope so :)

Post a Comment