RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: BYS Bronzing Powder

In urma cu ceva timp m-a cuprins o pofta nebuna de a cumpara ceva, orice, numai makeup sa fie asa ca am dat click pe blogul Lianei si am inceput sa-mi fac un wishlist. Mare noroc am avut cand am observat ca a inceput sa aduca si mai multe produse decat in mod normal deci aveam de unde sa aleg. Asa mi-a sarit in ochi un brand de care sincer nu auzisem.

Este vorba despre BYS Cosmetics, o companie infiintata in Australia care produce produse de calitate la preturi reduse. Sau cel putin asa se lauda pe pagina lor oficiala. :)

Astazi va voi vorbi putin despre pudra bronzanta in nuanta Light Shine, un produs care mi-a facut cu ochiul din prima secunda pentru ca este compusa din 3 nuante care pot fi folosite separat, dar si impreuna. Este foarte versatila, ceea ce ma face sa iubesc produsele de genul acesta.



( Lista ingredientelor)

Aceasta pudra are o consistenta cremoasa, cu particule foarte fine de sclipici auriu si o data aplicata pe piele da tenului un glow superb.
Dupa parerea mea nu este ok pentru contouring pentru ca nu este mata, insa ca blush este perfect pentru a da un plus de culoare tenului.


I-am gasit si o alta intrebuintare si anume folosesc nuantele si pe post de farduri de pleoape fara probleme. :)


Totusi cel mai mult imi place sa le combin pe toate si sa-l folosesc pe post de blush.

Singurul lucru care ar putea fi considerat minus la acest produs este ambalajul, care este din plastic si poate parea cheap, insa daca stam sa calculam raportul calitate-pret ce mai conteaza ca nu are un packaging care sa te atraga?

Produse marca BYS, dar si Sleek, NYX si Bodyography puteti gasi pe blogul Lianei la niste super preturi asa ca va indemn sa trageti un ochi poate gasiti ceva ce va tenteaza.

Eu sincer am ramas placut impresionata de acest produs si mi-a deschis pofta de a incerca mai multe.

Hope you enjoyed! Kissez! 





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment